http://www.aafdutm.ro/images/noutai_banner/coperta_revista.jpgRevista este dedicată studenților, absolvenților şi membrilor din cadrul Asociației.
În primul număr al revistei sunt publicate toate lucrările studenților care au participat la Comunicările Științifice...
http://www.aafdutm.ro/images/noutai_banner/turism.jpg Oferte dedicate membrilor Asociației.
Oferte vacante exotice 2010, cazare litoral Marea Neagra, in Grecia, Turcia, Spania, Croatia si multe alte destinatii.
http://www.aafdutm.ro/images/noutai_banner/utm.jpg Universitatea "Titu Maiorescu".
Învăţământul superior românesc se află într-o epocă de mari transformări, în acord cu principiile Procesului Bologna, care conduc la restructurarea din temelii a întregului învăţ...
http://www.aafdutm.ro/images/noutai_banner/2010.jpg O noua promotie.
Promoţia anului 2010 a Facultăţii de Ştiinţe Economice, reprezintă o nouă generaţie de finaţişti, economişti şi contabili care au crescut, au învăţat şi s-au format sub îndrumarea celor m...Read more...
|
Vă dorim un Paşte luminat!
|
|
Alegeri pentru conducerea Asociației Profesionale Colegiului Consilierilor Juridici Bucuresti
În conformitate cu dispozițiile art. 61, alin. (5) și art. 62 și 63 din Statutul profesiei de consilier juridic, coroborat cu dispozițiileart. 15 paragraf (7),art. 16, lit. b) șiart. 19 din Statutul Colegiului Consilierilor Juridici București,
În urma poziției exprimate de 2/3 din membrii activi ai Consiliului Director se organizează alegeri pentru conducerea Asociației Profesionale Colegiului Consilierilor Juridici București, situație în care MEMBRII COLEGIULUI CONSILIERILOR JURIDICI BUCUREȘTI sunt invitați în zilele de 27-30 SEPTEMBRIE 2021, cu începere de la ora 09.00, să își exercite dreptul de vot la sediul Colegiului Consilierilor Juridici București situat in Bld. Regina Maria, nr. 64, Sector 4, București,
În contextul situației epidemiologice preexistente si a măsurilor restrictive impuse de autoritățile naționale pentru prevenirea si combaterea transmiterii infecțiilor cu SARS-COV-2, precum si a necesității obiective de a asigura ca dreptul la vot să se exercite cu respectarea măsurilor de distanțare fizică, pentru organizarea in bune condiții a acestor alegeri sunt necesar a fi respectate urmatoarele masuri organizatorice:
Verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la vot se face de catre Secretariatul CCJ București care va întocmi listele de alegători cu drept de vot, liste ce vor fi puse la dispoziția Comisiei de organizare a alegerilor pentru funcțiile de conducere ale Asociației Profesionale Colegiul Consilierilor Juridici București, iar aceasta din urma va afișa listele în cauză la sediul CCJ București și pe site-ul asociației, în termen de 12 ore de la expirarea termenului limită - 16.09.2021, respectiv la data de 16.09.2021, orele 12.
- Decan;
- Prodecan;
- Secretar General;
- Trezorier;
- 3 (trei) Membrii.
În afara condițiilor generale de participare la adunarea generală electivă, candidații la funcțiile de conducere ale Colegiului Consilierilor Juridici București trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții suplimentare:
-pentru funcțiile de decan și prodecan să îndeplinească:
- pentru membrii Comisiei de disciplină să îndeplinească condiția de vechime prevăzută de art. 32 din Statutul Colegiului Consilierilor Juridici București;
-să depună la Secretariatul CCJ București dosarul de candidatură care va cuprinde:
Comisia de organizare a alegerilor pentru funcțiile de conducere ale Asociației Profesionale Colegiul Consilierilor Juridici București, va afișa lista candidaților la sediul CCJ București și pe site-ul asociației, în termen de 12 ore de la finalizarea termenului de depunere a candidaturilor – 21.09.2021, orele 12.
Contestațiile referitoare la candidaturile depuse pot fi formulate până la data de 21.09.2021, orele 24, si vor fi înregistrate la Secretariatul CCJ București.
Comisia de soluționare a contestațiilor se va întruni și va soluționa contestațiile formulate până la data de 22.09.2021, orele 16, urmând ca, atât la sediul CCJ București, cât și pe site-ul asociației, să afiseze rezultatul soluționării contestațiilor în cauză și lista definitivă a candidaților validați.
Prezentarea candidaților la funcțiile de conducere ale Colegiului Consilierilor Juridici București se desfășoară on-line, inclusiv Planul managerial al Decanului, procedură care începe în ziua următoare afișării listei definitive a candidaturilor declarate valabile și se încheie la finalul zilei (orele 24).
Se vor întocmi Buletine de vot ce vor fi tipărite după afișarea listei definitive a candidaților. Tipărirea acestora se va realiza într-o unitate autorizată în acest sens.
Buletinele de vot vor fi tipărite pentru fiecare funcție eligibilă și vor corespunde numărului consilierilor juridici - membri cu drept de vot ai Asociației Profesionale Colegiul Consilierilor Juridici București- afișați pe listele de la sediul CCJ București și pe site-ul asociației.
Buletinele de vot sunt diferențiate, după cum urmează:
Buletinele de vot vor avea înscrise numele si prenumele candidaților validați, unul sub altul, în ordine alfabetică, și vor fi securizate prin înseriere și numerotare.
Comanda bun de tipar, precum și procesul verbal de predare - primire sunt documentele care probeză numărul buletinelor de vot tipărite.
Secretariatul CCJ București răspunde de păstrarea buletinelor de vot și de documentele care probeză numărul lor, în plicuri sigilate, într-un spațiu securizat, la care va avea acces numai reprezentantul Comisiei de organizare a alegerilor care a asistat la tipărirea voturilor.
În perioada în care se va desfășura efectiv procedura de vot, membri Asociatiei Profesionale Colegiul Consilierilor Juridici Bucuresti, cu drept de vot, vor fi verificați de reprezentanții Comisiei de organizare a alegerilor, calitatea si identitatea acestora fiind dovedite, la intrarea în sediul CCJ București, pe baza Legitimației de Consilier Juridic și a documentelor de identitate (CI/BI, pașaport).
Consilierii juridici verificați vor primi buletinele de vot și vor proceda la exprimarea votului în conformitate cu instrucțiunile primite individual.
Votul ,,pentru” se exprimă prin lăsarea intactă a numelui candidatului, iar votul ,,impotrivă” prin tăirea cu o linie orizontală a numelui candidatului sau candidaților respectivi.
Consilierul juridic, după completarea buletinelor de vot, le va introduce în urnele speciale pregătite pentru fiecare funcție în parte, în dreptul căreia va fi prezentă o persoană denumită - responsabil urnă - după care va semna în tabelele de vot mențiunile referitoare primirea buletinelor de vot și exprimarea acestuia.
La încheierea votării, membrii comisiei de organizare a alegerilor vor proceda la desigilarea urnelor și numărarea voturilor exprimate pentru fiecare candidat in parte, evidențiindu-se si situația voturilor nule.
Membrii Comisiei de organizare a alegerilor pentru funcțiile de conducere ale Asociației Profesionale Colegiul Consilierilor Juridici București vor întocmi procesul verbal centralizator care va cuprinde rezultatul votului pentru toți candidații, evidențiindu-se numărul votanților, voturile valabil exprimate si cele anulate.
Comisia de organizare a alegerilor pentru funcțiile de conducere ale Asociației Profesionale Colegiul Consilierilor Juridici București, în baza procesului – verbal centralizator cu rezultatul alegerilor, va proceda la validarea candidaților declarați caștigători pentru fiecare funcție electivă în parte și va transmite spre afișare, atât la sediul CCJ București, cât și pe site-ul asociației, rezultatul alegerilor în cauză.
Contestarea rezultatelor numărării voturilor se poate depune în prima zi lucrătoare după finalizarea procesului electiv, până la orele 16,00, contestații ce vor fi soluționate în termen de 24 ore de către Comisia de soluționare a contestațiilor.
Decizia Comisiei de soluționare a contestațiilor va fi publicată la sediul CCJ București și pe site-ul asociației.
Buletinele de vot și procesele verbale întocmite cu ocazia desfăsurării și validării alegerilor vor fi păstrate și arhivate corespunzator.
COMISIA DE ORGANIZARE A ALEGERILOR PENTRU FUNCȚIILE DE CONDUCERE ALE ASOCIAȚIEI PROFESIONALE CCJ BUCUREȘTI
|
Asociația “Alumni” a Universității Titu Maiorescu, în parteneriat cu Editura Universul Juridic și Primăria Municipiului Râmnicu Vâlcea organizează Conferința „Provocări și perspective în legislația privind Administrația Publică. Aspecte practice și soluții de implementare”.
La eveniment vor participa reprezentanți ai administrației publice centrale și locale cu atribuții în implementarea Codului Administrativ, personalități din sfera juridică și experți IT&C.
Conferința își propune să fie un liant între teoreticieni și practicieni care caută și oferă răspunsuri și clarificări necesare specialiștilor din domeniile juridic, administrativ și IT&C.
Evenimentul va avea loc în data de 18 septembrie 2021 și se va desfășura la Cinematograful “Geo Saizescu” (fost Cinema Ostroveni) situat în B-dul Tineretului, nr. 2A, Râmnicu Vâlcea.
Participarea este gratuită. Accesul în sală va fi permis în ordinea sosirii participanților, începând cu ora 9:00.
Lucrările Conferinței vor debuta la ora 10:00 și sunt structurate pe două secțiuni, după cum urmează:
Pentru intrebari nu ezitati sa ne contactati.
email : office@aafdutm.ro
Raspundem in cel mai scurt timp posibil solicitarilor voastre.